Känner luften flöda runt mig

Energin rinner ut och jag kan inte stoppa den. Energi tjuvar som finns runt en är inte bra, tar mer än vad dom ger, suger energi och lust och i bland skulle jag önska att jag vågade ställa mig upp och säga : NU RÄCKER DET !

Men till vissa skulle det inte spela någon roll. Dom inser inte och ser inte hur mycket dom tar, märker inte sitt eget mönster, tycker sig ha rätt i allt och märker inte hur dom förminskar andra i sin omgivning, eller så är det jag som låter mig förminskas, vad vet jag....

Många tankar snurrar runt i mitt huvud och jag känner att jag är på väg mot ett vägskäl, vad det sedan leder till vet jag inte riktigt än. Känner bara mer och mer att det är jag själv som jag måste vara rädd om och för att lyckas är det kanske bara en helt annan riktning som är det bästa....

Ha det gott och sköt om er alla där ute....
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress