Det kan inte vara lätt....

Hur mycket kritik har inte detta bolag fått ? Kan inte vara lätt att vara anställd här, tror nog att många anställda mörkar sin arbetsgivare ;)

Nu till någonting roligare :) Jag brukar roa mig, liksom många andra hästintresserade, att läsa Havrepappans blogg mellan varven. Han har ett roligt sätt att skriva och träffar många gånger mitt i prick. Om du inte har tittat in på hans blogg redan så kan jag varmt rekomendera den. Det sägs ju att ett gott skratt förlänger livet och här serveras det många goda skratt.

Lite mer humor :) 

Färja mellan Helsingborg och Helsingör

Två tjejer ~14 går in på damtoaletten.
Tjej 1: Asså, jag kissar aldrig på offentliga toaletter.
Tjej 2: Varför då?
Tjej 1: Jo, jag har hört att man kan få hybris eller vad det heter.


Buss 873 mot Nyfors, Stockholm

En kille ~25 sitter bakom en kvinna ~60 på bussen. Killen lyssnar på Death Metal i sin iPod och hörlurarna läcker en hel del ljud. Kvinnan blir märkbart irriterad över detta och vänder sig om till killen för att prata med honom. Killen i sin tur får ta av sig hörlurarna för att höra vad hon säger.

Kvinnan: Du vet väl att du hamnar i helvetet för det där? Du är medveten om det, va?

Killen (efter en kort stunds tystnad): Ja, bandet heter DevilDriver så annat vore väl lite av falsk marknadsföring?



Tåg mellan Jessheim-Oslo, Norge

4 tjejer ~14 sitter på tåget och pratar om en resa de ska göra tillsammans till Spanien.
Tjej 1: Åh, när vi kommer dit måste vi äta sån där… eeh… ni vet, deras nationallrätt? Pa… pa…
Tjej 2: Ja, ja jag vet ! Det är skitgott… Vad heter det? Pa… paa…?
Tjej 3: Ja, men ni tänker på… PAPAYA!
Tjej 1 och 2: Ja! Ja just det, åh papaya…!
Några i vagnen ler åt dem.
Tjej 4 (försöker tysta ner dem): Nej, så heter det inte!




Ha en fortsatt härlig kväll....





Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress