Att vandra vidare med hjälp på vägen..

En dag som trots allt blev bra, hade inte riktigt förväntat mig det men blev positivt överraskad :) Förutom arbete  så blev det ett besök hos goa vänner, länge sedan sist men alltid lika trevligt att ses en stund :)

Kylan ute gör att jag som alltid fryser nu för tiden fryser ännu mer :( Jag som älskar snö och har varit en riktig vintermänniska längtar mig nästan sjuk efter våren och lite värme. Har aldrig någonsin frysit som jag har gjort denna höst och vinter, känns som om min termostat i kroppen har hängt sig eller gått i baklås :/

Morgondagen ger mig en lång och skön sovmorgon, stänger på lokalen så då blir min arbetstid 10.45 till 17.45. Efter arbete blir det att hämta Jessika när hon slutar 18.15 för vidare färd mot stallet och pållarna dom bästa. Galopparbete står på schemat men väderleken får väl avgöra hur passet kommer att bli :) Men en liten galopp kommer det att bli iaf :) länge sedan sist eftersom jag mest har haft skritt turer nu på slutet. OM jag kommer ihåg ska jag försöka att fota lite, men eftersom jag har minne som en guldfisk (inget mao) så kan jag inte lova att jag i morgon kväll kommer i håg det ;)

Nu ska jag in i en varm dusch för att få upp kroppsvärmen och sedan blir det ett tjockt täcke och soffmys som gäller.

Ha det gott och sköt om er ...

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress