Ja nu var det jul lov
Sista ridningen på Hippo för denna termin. Trodde allvarligt att jag inte skulle fixa det i dag eftersom mitt bäcken blivit riktigt dåligt nu i höst. Hoppas att det blir bra av lite vila från ridningen så satsar vi på nästa termin med nya tag :)
 
Vi fick ha hoppning på avslutningen, precis som vi önskat. Så därför var det bara att proppa i mig lite smärtstillande och försöka så gott det gick. Trodde aldrig i min vildaste fantasi att jag skulle bli en hoppryttare :) Men gud vad roligt det är, och mer ska det bli. Lämnar nu 50 cm och går vidare mot högre höjder. I dagsläget kan jag inte riktigt tro att jag för några terminer sedan tyckte att 50 var som att hoppa över hus ;) nu känns det som att trava bommar typ :) Men med tryggheten kommer ju möjligheten att gå högre - det tackar jag mina ridlärare, hästar och min ridgrupp för...TACK!!!!
 
Ha det gott och sköt om er......
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress