Me like....

Blev ingen hoppning i dag, eller hoppning var det men vi travade bara över. Missbedömde lite på höjden på både hinder och häst ;) Lucky bara travade över :)

Men det gör ingenting för den härliga lyckobubbelkänslan var där i magen iaf. Ingen nervositet eller rädsla före utan bara en megastor längtan till att få hoppa upp och rida. Så nu har jag egentligen nått mitt mål i hoppning, att inte tycka att det är otäckt utan bara roligt.

Men det hindrar ju inte mig från att längta till Lördag och hoppning igen, och förhoppningsvis blir det högre då. Det vet jag att det kommer att bli för när vi tränar hoppning är det det. Skulle tro att vi ligger runt 50-60 cm så liiiite högre blir det ju iaf :) Men å andra sidan så är jag nöjd oavsett höjd. Jag är nöjd bara för att jag tycker att det är så himla roligt !!


En bild på bästa Lucky. Lika fin som pållarna våra i Håkis :)


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress