Jösses vilket tryck!
Jag säger bara en sak.....Stockholm horse show är värd varenda krona :) Hur bra som helst och hur mycket som helst att titta på och att KÖPA ;)
Bor på ett vandrarhem granne med Drottninggatan och T-centralen. Ganska så centralt mao. Gillas av oss alla, nära till butiker och ca 15-20 minuter från Globen, nära till allt med andra ord. Att sedan Sl kortet gör att vi kan åka hur mkt som helst under tiden vi är här gör ju inte saken sämre.
I morgon blir det sovmorgon till kl 8 ....YES!! Sedan globen mellan 9.30 och cirkus 12.30. Därefter blir det att vandra till Gamla stan och deras mysiga butiker innan de sista pengarna ska handlas upp innan hemfärd. I Gamla stan ska det finnas en julmarknad som vi hade tänkt oss att besöka, mysigt mysigt och en massa kort sla fotas till barnens stora förtret ;)
Nu vill mina fötter att jag intar liggläge så nu tackar jag för mig och hoppas att ni har en lika härlig helg som vi oavsett var i Sverige ni befinner er...
Natti natti.....
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress