Hur lycklig är inte jag då :)

Hoppning i dag på Hippo, dom hade bytt förra gången så jag missade aldrig hoppningen :)
Fick underbara Lucky och han bar mig som en gentleman runt banan. Ja för i dag red vi på en stor båge och hoppade 3 hinder i en följd. Sista gången låg dom mellan 40-65 cm :) Tro det eller inte men det är sant.

Nu ska man ju inte egentligen bry sig så mkt om höjden utan det är ridningen mella hinderna som räknas men lite coolt är det att jag vågade utan att svimma och jag hoppade allt !!

Men jag har samma problem som Jessika, jag tycker att det går jättefort men egentligen är det bara styrfart ;) som Sanna säger : Du måste lära dig att driva mamma, det går för sakta !! Och jag tycker att det går i 120 genom kurverna :)

Men men det kommer nog med tiden. Önskar bara att jag kunde få mitt bäcken att vilja rida lika mkt som jag så att all nedsittning fungerade, för som det är nu så stampat jag bara och kan inte riktigt komma framåt så fort som jag skulle önska att det kunde gå. Utan nedsittning ingen riktig ridning och nedsittningen haltar ordentligt för mig :(

Men nu njuter jag av karamellen efter hoppningen :) är så otroligt lycklig över att min hopprädsla har släppt. Nu är det roligt och bara lite spännande och det får det vara så de så :)

Grillat till middag och solen skiner, vilken härlig dag......




Sanna

Du var så duktig idag <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress