Dagen i dag.....

Började egentligen halv 4 i natt. Då knatade jag ut i vagnen med Frode för att äntligen få sova. Har varit nästan utan värk i axeln sedan vi började att rulla med vagnen men efter en natt i stugan började det igen. Och så länge som jag har ont så bryr jag mig inte så mycket. Snurrar runt i sängen och sover så där lagomt illa. Men f-n också när jag har haft nätter utan allt för mycket värk och det sedan blossar upp igen......då kommer mina horn fort som attan i pannan. Då blir jag kinkig som dom säger på Pampers reklamen ;) Frode tittade på mig i natt som om jag hade fått solsting och blivit mångalen. Men snäll som han är så skuttade han glatt med mig ut i vagnen även om han tyckte att jag var lite lagomt tokig...

En tur på byn där det var Bagarstugans dag med loppis och musik till har jag också hunnit med. In med Farmor och Farfar i bilen och så bar det av. Där har jag hunnit med gofika, köpa tunnbröd som bakades på löpande band. Surrat med en massa bysfolk och även besökt kyrkogården en sväng. Planterade en blomma på Gammelmormors grav i går och i dag blev det Farfar och Farmors och Åke:s grav som fick bli lite finare.

Väl hemma igen så blev det husvagnens tur att få sig en översyn, nämligen en välbehövlig dusch :) Fram med slangen, stegen och rengöringsmedel och upp på taket för att tvätta bort lite skit som samlats sedan förra sommaren. Ett par timmar  och ett x antal bremsbett på kroppen senare så ser den ut som ny :)

Ha det gott så höres vi senare..... 





Olivia Bryndahl

Sv: Om en "trasig"människa skulle få uppleva åtminstone lite av vad jag får uppleva med Madde, då skulle den människa få något att leva för.



Ta hand om er också! :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress