Och idag kommer jag

att njuta av sol och förhoppningsvis mer värme än 8.1 grader som det är nu :) Gårdagen stryker vi ett streck över och går vidare med nya tag . Onsdag och halva veckan är uppe så nu är det snart helg. Tänk vad fort dagarna rusar fram, och veckorna. Och eftersom jag är en Jul älskare så har jag ju att se fram emot.

En vänlig själ upplyste mig på Fejjan i dag att mörkret som är på väg faktiskt snor redan om fyra månader. Först tänkte jag att hon måste ju vara tröttare än jag :) men sedan så insåg jag ju att hon hade rätt. Redan i Januari börjar det ju att vända och det är ju om cirkus fyra månader. Känns bättre att tänka så än tvärt om ;)

Snart kommer mitt första dagbarn att komma in genom dörren. Frode kommer att få spel och skälla som en galning precis som han alltid gör. Sedan kommer dom en efter en och en alldeles vanlig Onsdag i mitt liv börjar, ha en härlig dag ni också så ses vi senare.....
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress