Helgen är räddad :)

Förutom häst så kommer jag att spendera mycke tid med att läsa. Har fått den tredje och sista boken i en trilogi som jag läser av Nora Roberts.

Röd Lilja är den tredje boken om tre kvinnor som möts vid ett vägskäl i livet. Tillsammans bygger dom upp en handelsträdgård som börjar att blomstra på nytt. Att det sedan vävs in ett kvinnoöde sedan 1890 talet parallelt med nutid gör boken bara ännu mer spännande. Ska bli roligt att få veta allas öden men samtidigt tråkigt att ta farväl av några som jag har följt under dessa tre böcker.

Ute lyser solen och det är SNÖ !! på backen.....Jag blir sååååå glad !!

Det blev så mycket ljusare ute bara av detta lilla som kom igår , hoppas att vi får en riktig vinter med minusgrader och snö i år. Jag tror att jag måste ta och dansa snödansen för säkerhets skull ;)

Börjar att känna Dikanäs längtan ordentligt nu , går in varje dag på Yr.no bara för att få se deras väder. Då är jag nog bra sjuk iaf :) Men men , förhoppningsvis bär det snart av upp till lugnet och min själpåfyllning så det löser sig nog. Men längtar det gör jag.... 

                                                       


Ha en underbar fredag och njut av ljuset som har kommit med snön . Och ni som inte har lagt om till
vinterdäck ännu , ta det försiktigt om ni är ute med bilen....

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress