Det ger resultat :)

Har varit och gymmat med sanna i kväll. Provade då att göra en övning med pilatesbollen som jag fick prova första gången jag var därpå introduktionsvisning och fick mitt träningsprogram...

Då klarade jag knappt av den och hela kroppen käntes som om den var gjord av spagetti. Nåväl , den övningen gjorde jag bara i början och sedan slöt jag bort den . Men nu fick jag som sagt för mig att prova och se om det skulle kännas liiite lättare nu när jag hade kört lite styrketräning.

Och hör och häpna !! Det gick toppenbra och jag kunde hålla min kroppsposition utan att skaka och darra och den övningen käntes superlätt nu :) Gissa om jag blev glad !! All tid som jag har lagt ner på att stärka min kropp har verkligen gett reultat .....Jag är superglad :)

Mycket av min värk i bäckendelan har klingat av och mina muskler har blivit mkt smidigare och all stretching har gjort att mina muskler har blivit längre så nu drar dom inte lika mkt i mina muskelfästen längre....hur skönt som helst. Att jag sedan orkade 20 minuter på mördarmaskinen är bonus som jag gottar mig åt :) Nästa gång blir det 25 minuter, mitt mål är 45 minuter så det är ju en stund kvar dit. Men trägen vinner sägs det ju ....

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress