Oj vad jag är nöjd med dagen :)

Red som vanligt på Hippo i dag. Vi hade hoppning och jag fick världens bästa hoppare :)
Att dessutom galoppen börjar att komma bara bättre och bättre gör det ju inte sämre precis :)

Iaf så när jag var klar gick jag och tittade på Micke Schultz träning som var i lilla ridhuset och jösses vad full i skratt jag blev :) Där kom jag skitstolt över 30-40 cm och dom hoppade bana på 1m till 1.10 !!
Men en vacker dag ska jag också segla över hinder så där superlätt som det ser ut...vänta bara ;)

Sedan bar det av till världens bästa Holle och en skritt tur i skogen. Övade skänkelvikning , halter , ryggning och taskiga framdelsvändningar. Inte något illa ska falla på Holle utan det var helt och hållet ryttarens fel att det gick åt pipsvängen i bland :/

Gofika hos Maggan och Paul innan det bar av för att hämta Jessika som slutade sitt jobb kl 15 på Buketten. Hem och fixa middag och nu väntar soffan och tv:n på min hela uppmärksamhet :) Inte så tungt kan jag avslöja och ngn ska ju göra detta jobb också , eller hur ;)



Glädje och sorg blandas...


NÄR JAG DÖR ÄR JAG ALLS INTE BORTA

FAST MIN KROPP BLIVIT ASKA MIN VÄN.....

TY MED ALLTING SOM SUSAR OCH SJUNGER

SKA JAG KOMMA TILLBAKA IGEN.......

GENOM FÅGLARNAS KVITTER I TRÄDEN

GENOM FJÄRILARS FLADDRANDE SLAG

GENOM FLINGORNAS DANS PÅ DIN RUTA

SKA JAG GE DIG EN HÄLSNING VAR DAG......

OCH NÄR BJÖRKLÖVEN SPRICKER OM VÅREN

OCH DU KÄNNER EN VARMARE VIND

SKA DU ANA MIN SJÄLS ODÖDLIGHET

NÄR JAG DUNLÄTT KYSSER DIN KIND.......

OCH DÅ VET DU JAG ÄR INTE BORTA

NEJ MER NÄRA ÄN DU KAN FÖRSTÅ....

GENOM ALLTING SOM SUSAR OCH SJUNGER

SKA MIN HÄLSNING MED KÄRLEK DIG NÅ.


  

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress