När tiden inte räcker till
Det är många bollar i luften i bland. Då känns det som om dygnet innehåller alldeles för få timmar.
Dåligt samvete och känslan av att inte räcka till blossar upp som ett brev på posten.

Det är då som prioriteringen kommer , bara för att jag väljer bort ngt betyer det inte per automatik att jag är dålig , inte älskar nog mkt eller att jag är lat. Det betyder att jag för att få det att gå ihop tids och själsmässigt behöver prioritera någonting lite mer för en stund men när tiden räcker till så kommer jag att ta upp/ spendera mer tid till det som jag för stunden måste dra ner lite tid/engagemang på.

Men innan jag kommer till detta beslut så mal tankar och kännslor runt som en salig röra i kroppen , ungefär som betong i en betongblandare. Btw så såg jag en jättesöt gul liten blandare på Jula igår. En sån ska jag ha när jag får en gård/ett hus och mer pengar än vad jag kan göra av med :)




Hur söt är den inte!!! Vill ha !!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress