I morgon blir jag kanin för en dag :)
Ska ha maskerad på lokalen och jag tänker vara kanin :) Gjorde mig öron i kväll av kartong på diadem och kommer att måla näsa och morrhår - thats it ;)

Har suktat efter bebis och längtar tills jag får snusa :) Men den som väntar på ngt gott väntar aldrig för länge sägs det ju...

Kollat mitt blodtryck och det var som jag misstänkte...ngt för högt. Ska tillbaka om 14 dagar för en koll igen och är det fortfarande lika högt så blir det att träffa doktorn för ett samtal , men pulsen var jämn och bra , alltid ngt ;)

Prommat med Frode och Jörgen och köpt fina lampor till julen , längtar till första advent när vi får sätta upp dom :)




Denna blev det till vardagsrummet :)



Ha det gott alla så höres vi senare.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress