I dag har jag blivit gammal :(

Känner mig som typ 100 år i dag. Ska nämligen i väg på VC och kolla blodtrycket....
Jag som alltid har haft på gränsen till undertryck har nog mest troligt för högt undertryck nu :/

Kan ju kanske vara en förklaring till all huvudvärk och yrsel som jag har haft nästan hela hösten.
Var hos Farmor i V-mina och kollade på hennes mätare som jag har gjort i alla år, och hoppsan så dåliga värden det var. Alla lika förvånad så batteribyte blev det " för det måste ju vara det som är fel"

Men inte då , samma taskiga värden även med nya batterier så i dag blir det att knata iväg till syster på Vc och kolla. Genast klev jag från unga 43 år till typ 65 och färdig för pensionen , usch !!

Men som jag brukar säga " Det är bara att gilla läget" kolla och se om det blir en liten pillerburk av ngt slag.
Hoppas iaf på det bästa , att det bara var tillfälligt så att det är bra nu iaf....

Ha det gott så höres vi senare....

mor

lycka till. Man behöver inte vara gammal för att ha högt blodtryck. Det finns så mycket bra medicin nu. Men en tanke ställare är troligen på plats. Man har bara en kropp sköt om den o lyssna på varningstecken.kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress