Våren vaknar och humöret är på topp


Även om helgens bravader har gett mig pannknack och ont i halsen. Men men , lite får man tåla för allt det roliga som man får , eller hur!!

Det känns som om mitt liv är lite på sparlåga just nu, händer inte så mycket och plötsligt har jag en massa kvällar helt obokade!! Känns lite skumt faktiskt... Men inte klagar jag för det , nu hinner jag med en bunt nya böcker att läsa på kvällen. Både hjärnan och magen sväller på grund av dessa lediga kvällar....inte bra inte bra : )

Har jagat våren i dag och hittat dessa motiv


                                                   


        


Ha det gott så ses vi senare....






Sussie Ö.

Visst är det härligt att den är här... våren!!

Även om det betyder att ved ska göras och gräsmattor krattas och rabatter och annat... men man känner att man lever!!!

Ha det gott!

PS!Se till att ta med dig Verra och hälsa på ngn gång nu då!!DS!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress