Lördag och sovmorgon....Inte alls...


Skulle sova och bara ta en lång lat sovmorgon men ack vad jag bedrog mig...

Man (läs mig) är nog aldrig så djup som en lördagmorgon kl 07.15. Vi kom in i en diskussion om alla val som man har i livet. Och att vissa människor är skörare än andra.

Och varför en del människor alltid hittar samma form av hälftar att dela sitt liv med , även om det kan bli ett destruktivt liv som dom lever....

Ja det var många tankar och funderingar som bollades här vid det Ahleniuska köksbordet en tidig lördagmorgon anno 2010 : ) Men eftersom min kära Jörgen hade ett arbete som kallade så var vi tvungna att ta en paus i vårt bollande och brumma vidare till Å-Hem. Ja Jörgen brummade , jag blev kvar vid bordet och min älskade kaffekopp : )

Hur som haver så såg jag en hästgård till salu i morgontidningen som gjorde att mitt hjärta klappade lite extra. Efter det att vi bode i Gotthards huset ( Nuv Annika Å stallet ) så har jag velat ut på landet. Så vem vet , en vacker dag har jag mitt röda hus med vita knutar och en stor och härligt gräsmatta utanför fönstret. Lite opraktiskt bara att köpa ett nu när barnen ( läs ungdomarna ) håller på att flytta hemifrån så att hyra ett vore nog det ultimata för oss iaf...

Ja ja , vem vet min dröm kan kanske gå i uppfyllelse fortare än vad jag kan ana....





Det här kanske är mitt blivande hus och mysiga uteplats ..


Ha det gott så ses vi senare... 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress