Oj vad däcket tjuter....


En annorlunda morgon blev det. Upp och i väg med drag under cykeldäcken. Och väl på plats fick jag morgonkaffe med Carola och en go morgonkram av mitt dagbarn : ) ganska så mysigt, och som kronan på verket blev det smörgåstårta och kaffe när regnet vräkte ner. Tittade ut och tänkte....oj vad det öser ner....gör det någonting??....nä tror inte det , jag tar en kopp kaffe till : )

Besöka en sjukling som var på väg hem han vi också. En tur till Vännäs med ett paket till vet stationen plus en koll av campingplatsen för dit ska vi på Vännäsdagarna med alla ungdomar + några extra dagar för lilla moa och Jörgen : )

Bolaget som gav mig tre apor att lägga i kylskåpet till min lilla mage tog vi på vägen och lite annat smått och gott fick följa med hem...

Humöret på topp och semestern runt hörnet , vad mer kan en kvinna i sina bästa år önska sig?? Inte så mycket mer tror jag ; )

Ha det gott alla så ses vi senare....

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress