Mitt nya liv....tror jag.....hoppas jag...
Har man tur el..... Jessikas Jerry är hur duktig som helst på detta med gym och styrketräning. Har fått hjälp med ett program som jag ska försöka att köra varannan dag : )

Det är inga tunga vikter utan bara för att stärka upp rygg mage och ben , kan inte bli sämre än vad det är nu. Har insett att åldern börjar och komma i kapp och vill försöka att få igång gamm kroppen så att den förhoppningsvia ska hålla lite bättre : )

Annars så blev det en ridtur med världens bästa Holle i dag : ) vackert väder och en glad vovve bredvid , sällskap av jessika och Pridde gjorde inte saken sämre : )

I morgon blir det att börja i ottan : ) blev uppring av en av mina föräldrar som har fått arbete så det blev lite ändrade tider , blir att börja 06.00 isf 06.45 men det blir ju inte så varje dag , känns roligt att kunna hjälpa till en gång som denna , positivt att någon får arbete i dagens tider ..... det är inte det lättaste.

Ha det gott / Åsa
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress