Utmanar mig själv hela tiden....

Hade hoppning på Hippo i dag. Red denna häst och om jag har tyckt att Zandro  varit stor så är det ingenting emot vad Lucky är !! Jösses vilket slagskepp !!

Iaf så red vi en liten bana på två sockerbotshinder stående  som en soljfäder (tänk stor volt) på ena kortsidan och ett räcke med hinderstöd på andra kortsidan. Blev som att rida en avlång volt typ äggformad rulandes runt i galopp och efter två varv var jag nöjd och när det blev dags för nästa vända så hade det lagts till ett hinder till.
Den banan hoppade jag en gång och efter det var jag nöjd. Kände att jag villa stanna där när jag hade en sån härlig känsla i magen över att ha klarat av att hoppa en gång till....

För fy sjutton vad jag tycker att det är obehagligt att hoppa. Och då är det ju bara pyttehinder på 30-40 cm som gäller. När jag hade rullat två varv och stannade upp så hade jag andats så dåligt så att det käntes som att jag skulle svimma av syrebrist.....då är det otäckt !! Nä någon hoppare tror jag aldrig att jag blir,  att göra det utan att kännas som att jag ska dö räcker för mig :)

Ha det gott så ses vi i morgon...
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress