Puerto Mogan helt underbar...

Vilken härlig dag  i dag. Morgonen starade med att väckarklockan ringde halv nio och vi var mer     än döda hela bunten : ) Har inte vaknat sâ tidigt sedan vi kom hit..

Kl 10.15 tog vi glasbâten till Kanarieöarnas Lilla Venedig och där var det underbart, som en gammal fiskeby vid havet ihop slaget med gammla stan i Stockholm. Väl där var det marknad och det kan verkligen kallas för marknad : ) Hur stor som helst kan jag bara säga..... Me like alot.....

Pâ vägen hem fick vi âka den större färjan och det gick undan kan jag säga, och pâ halva vägen stannade den och dom matade fiskarna. Dâ kunde man gâ en trappa ner och titta under vattnet och fâ syn pâ alla vackra fiskar som simmade runt där.

Väl "hemma" i Puerto Ricko blev det en sen lunch pâ stranden och sedan hem för att sola och bada igen....Känner ni igen det ; )

Till middag gick vi upp pâ taket där vi har vâr favoritrestauran och ât Entrcote med bakad potatis och världens godaste vitlöks aioli....MUMS kan jag bara säga....

Nu ska vi fortsätta ner pâ stranden för lite shopping ; ) Kan jag inte fâ för mycket av heller....Hu vad jag gillar att spendera pengar.

I morgon blir det nog stranden som gäller , det är skönt i vattnet och solen är varm....

Ha det gott sâ ses vi i morgon....

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress