Underbar ridtur....

Var i stallet i dag , jösses vad skönt det var att få rida igen : ) var ute med Jessika och Pridde och Linda på Pålis. Mörkt men varmt och skönt. Frode följde med så han fick lite motion han också : )
Eftersom Sanna har turen att ev få jobba hela veckan så blir det fler dagar för mig att rida denna vecka....tackar tackar jag gråter inte för det. I morgon ska vi till byn och galoppera av dom lite för vägarna är mjuka än .... mysigt mysigt ; )

Sitter och ser på House med Jessika och sedan blir det sängen , känner mig så nöjd och glad i kväll , behövde verkligen få rida Holle igen .

I morgon önskar jag bättre väder till alla människor : ) gärna sol om jag får önska men bara  vi får slippa regn är jag iof nöjd...håll tummarna för vackert väder ....då blir jag så glad.

Ha det gott alla trevliga människor som läser denna blogg , önskar er en fortsatt trevlig tisdagkväll ; )

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress