Mörkt ute....regn....usch

Har nästan glömt bort hur snö , sol och en regnfri dag är. Längtar efter ljuset...längtar efter snö. Om det nu väl ska komma nederbörd så kan det väl komma i form av snö iaf.....

I dag har det varit fullt ös hos mig : ) 5 barn och dom äldsta två år ....kan säga att jag har lagt av mig lite ang små barn. Är ju bortskämd sedan tidigare att ha lite större barn så i dag har jag verkligen fått tänka efter för att få allt att gå i lås.....men det gick, och det gick jättebra ; )

Har varit på prommenad med alla och jag kan säga att inte gick det fort , ett varv runt vårt område avverkades på en timme : ) inte fortare. Och med oss på promenaden hade vi världens sötaste lilla kisse katt : ) och inte var den rädd för Frode , och när orken tröt hoppade den upp på ståbrädan och satte sig där för att åka med : ) hur gullig som helst...







Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress