God morgon...

Det har snöat i natt...vad glad jag blir : )

I dag ska jag jobba nästan hela dagen, först med barn och arbetskamrater på vår lokal och i kväll blir det utvecklingssamtal med föräldrarna . Det är roligt att få möjlighet att sitta ner i lugn och ro och samtala om det som vi har gemensamt , nämligen deras barn. Iof så pratar vi vid lämning och hämtning men att få tiden, att i lugn och ro samtala är ännu bättre : )

Så i dag kommer att bli en bra dag trots att jag missar att få rida världens bästa Holle... men iof så får ju Jörgen möjligheten att få pussa på honom och sällskapa med Jessika och Pridde i kväll. Och Frode kommer att bli överlycklig för dom ska vara i skogen på vår sida och då får han följa med ; )

Ha det gott alla och dansa väderdansen med mig så kanske vädergudarna är snälla och ger oss mer snö......jag vill ha mera snö !!!!! Nuuuuuuuu


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress