Myspys
Har varit på en mysig tur med Holle i dag : ) men mörkt som i graven ute. Har känt mig lite deppig och trött men i kväll fick jag tillbaka lite livslust igen , var så roligt att få pussa på pållarna igen. Holle har blivit så otroligt gosig : ) han mår toppen vår lilla puppe. Pridde är som en liten busig 3 åring : ) så otroligt full i sjutton , men så jättesöt att man förlåter honom det mesta.

I morgon blir det en lugn dag 2 av 4 dagbarn är sjuka så jag kommer inte att behöva slita ihjäl mig , men då kan jag kanske passa på att baka lite inför julen , i dag bakade jag och Sanna lussebullar , mums så gott : ) mamma och pappa kom förbi så dom fick provsmaka med oss och dom var verkligen GODA...

En söt liten bild att vila ögonen på får ni också , visst är jag för snäll ; )






mamma

tack för lussebullarna dom var jätte goa.. <3 :) kram

mamma

ja bilden är skön och vilsam.......

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress