Till helgen blir det Sjöland igen....
Om nu bara allt går vägen vill säga. Men vårt mål är att åka upp så nu håller jag tummarna för att ingenting ska stöka till det på något vis 👍
 
Helgen därpå ska jag och Jörgen ha hotellmys. Äta och dricka gott, ta oss tiden att flanera runt och titta i affärer, äta god och lång hotellfrukost, ja helt enkelt vara turister i vår egen stad och lägga allt det vardagliga åt sidan och bara ta ett djupt andetag för att ge kropp och själ en möjlighet till att gå ner i varv och finna ro   ❤️  
 
Som vanligt i våra liv så är det mycket känslomässigt i omlopp ( och när har det inte varit det!? ) Så för tillfället så snurrar det runt mycket i våra huvuden ( som alltid ) och när det gäller val av det som man håller kärt så krävs det en ordentlig funderare om vad som kan bli det bästa  ❤️   Förändringar har aldrig varit lätt för mig och känslomässiga förändringar är ju värst, lika för alla  ❤️ . Det tar så oerhört mycket på mitt inre jag, så allt sånt gör att jag likt strutsen helst bara vill stoppa huvudet i sanden. Men livet tillåter inte alltid det så ibland är det bara att flyta med och göra det bästa av situatonen, eller så är det ibland så, att det är en aktiv och egenvald förändring som behöver komma till skott. Men som alltid så löser det sig i slutändan, på något vis. Och vad som då händer ja det visar sig till slut....Så allt blir bra! det är egentligen bara resan dit som kan vara lite krokig innan alla beslut är fattade. Men bara det att det nu aktivt funderas runt gör att det ändå känns lite bättre, trots allt!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress