Jag må vara knäpp
Men oj vad jag älskar dessa lata dagar inomhus. Att få mysa runt i pyjamasen, tvätta ngn tvätt, städa köket och bara ta det lugnt 😊
 
Gillar verkligen dagar som dessa! Hinna pyssla med allt som oftast släpar efter i livet. Så himla skönt att ta tag i allt sånt på mina "hemmadagar" Lugnet infinner sig i själen och alla "måsten" som annars ligger och skvalpar i huvudet och suger energi är borta. Om jag gör alla dessa måsten när jag ändå är hemma och bara drar benen efter mig så ger det mer lugn andra dagar. Så skönt att "vardagsbestyr" sällan ligger och gror i mitt huvud 👍
 
Att sedan ta en paus med en kopp kaffe ger lisa för själen ❤
 
Det tillsammans med Spotify och 3 små vänner som snusar i soffan gör min dag i dag. 
 
I em ska ett stenbrott på rutan fixas, lite lakan till fjälls köpas och sedan blir det en tur på finaste Prinsen och beteshagbyte för killarna. En dag som trots lugnet ändå är ganska full med pysselsaker, men trots det är det lugnt och skönt. Älskar semester ❤
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress