Äntligen, tycker min man ♥
Sitter denna fredagmorgon ensam i köket, eller inte helt ensam, jag har ju mina 3 små hjärtan här också ♥ Dricker mitt morgonkaffe, lyssnar på musik på svag volym och njuter av att se morgonen gry utanför fönstret. Har tänt ljus på bordet och bara njuter av lugnet och en långsam start av veckans sista arbetsdag.
 
Jag brukar aldrig ha musik på i köket. Jag har så gott som varit allergisk mot radion som skvalat i bakgrunden, tycker att det gör ont i öronen, ger mig huvudvärk och egentligen bara stressat mig till max. Har efter min väggsmäll haft svårt för ljud av alla det slag ( musik, prat, fläktljud i hemmet mm ) så en radio har varit nästan bannlyst för mig. Det har inneburit att när jag har varit borta så har min man passat på att poppa, och det av bara sjutton. Han älskar nämligen musik och att ha radion på heeela tiden! 
 
Men nu har vi faktiskt köpt en liten trådlös högtalare som vi kopplar upp våra mobiler mot. Och hör och häpna, men denna lilla högtalare har så underbart mjukt ljud så nu har vi på musik heeela dagarna, och det fungerar för mina öron och för mitt huvud ☺ Vi har pratat om att ta vår gamla upp till stugan, men jag tror att vi ska skita i det och köpa en likadan dit, för så här underbart ljud som den nya lilla högtalaren har, ja det har definitivt inte vår gamla. Så det får bli en ny till upp till mitt älskade paradis, tänk vad lycklig min man kommer att bli. Musik både hemma, och i fjälls ☺
 
Önskar er alla en underbar Fredag ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress