He really likes it ☺
I dag så provade vi Luckys nya sidepull ☺ Och det gick verkligen över förväntan! Min finaste Prins har en tandstatus som gör att bettlöst är ett bra alternativ för killen ♥ Har som sagt provat hack och det trivs han jättebra med. Nu har jag även införskaffat ett sidepull och det verkar han också gilla.....vilken lycka för mig ☺
 
 
Så i dag så var det då dags för premiärturen, och det gick precis lika bra som det gjorde med hacket. Så nu har jag ett tredje alternativ att rida med, känns bra det. Det som känns bäst i mattehjärtat är att när jag håller fram tränset ( oavsett vilket av dom ) så stoppar han själv in mulen på plats och det tar jag som ett tecken på att han godkänner det, i dag i alla fall. När han kom till mig så brukade han 9 gånger av 10 köra upp skallen mot taket, allt för att tydligt tala om "att jag vill inte" men nu gör han det ytters sällan. Oftast är det om jag har varit borta en längre stund (3-4 dagar) då ska han som visa sitt missnöje över min frånvaro ♥ ( Min tolkning av det hela )
 
Finaste Lucky & Pyret ♥
 
 
I februari 2017 har jag haft Lucky i 2 år, och jag är så oerhört glad över att min stora fina vän fick flytta hem till oss ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
Ellen - tävlingsryttare

Va roligt att du hittat ytterligare ett alternativ! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress