Min hästdag ☺
Började på bästa Lucky på Hippo ☺ När jag körde dit så önskade jag faktiskt för första gången sedan jag startade på Hippo att inte få Lucky. Men det berodde endast på att jag hade jordens träningsvärk i benen sedan uteridningen på Pyret. Men så fick jag ju Lucky ♥ och gu så bra det gick!!
 
Vi jobbade med framdelsvändningar, galopparbete samt övergångar och Lucky var bara bäst! Herre min skapare vad bra det gick. Min nya sits hjälper tusen gånger om och jag är så himla lycklig över det ☺ I dag så hade jag inga som helst problem med att hålla igån galoppen på volt utan det var bara som att rulla på ☺ Sitsen ger nog en bättre drivning och en stadigare Åsa så Lucky kunde bara koncentrera sig på sitt och inte behöva tänka så mycket på vad piloten på ryggen höll på med ☺ Fina fina Lucky ♥♥♥
 
Efter hippo var det killarna i Ström som stod på tur. Jag och Jörgen och vovvarna for dit och hade en urmysig stund i stallet. Både fyrbenta och tvåbenta var nöjda över dagen. Och som tur var så träffade vi en hel hög med trevliga människor i stallet, kan inte bli bättre ☺
 
Avslutningsvis så har vi spenderat kvällen med film ( Hobbit 3 ) mella och soffmys ☺ Vilken härlig dag!!
 
God natt önskar Rufus & Morris till alla som läser ♥
 
 
Bintan

Men asså vilka SÖTA hundar!

Svar: Tack 😊
Åsa

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress