Storm, is och blötsnö
Fy vilken dålig kombo!! Stallet bestod av markservice och intag av lyckliga killar som äntligen fick komma in när klockan blev 19.30 ☺ Till och med Pridde ville in i kväll, och det händer bara vid riktigt dåligt väder, men då vill även han in i stallets lugna vrå ☺ Och eftersom Jörgen var snäll och hjälpte till så gick det riktigt smidigt. Så smidigt att vi han hämta upp Sanna när hon slutade jobbet, bra va ☺ I morgon är det min stalldag efter att jag varit på min teorilektion. Teorilektionerna på Hippo vill jag för allt i världen inte missa, dom är helt enkelt superbra!! Fast å andra sidan är allt på Hippo bra ☺ Det bara är så ☺
 
Lördagkvällen kommer att bestå av grillat, vin och trevligt sällskap. Vad mer kan man önska en lördag. Lägg sedan till en lååång sovmorgon på söndag så kommer min helg att vara helt komplett ☺ Gu se skööönt!!
 
Önskar er alla en härlig fredagkväll, go natt ♥
 
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress