Sköna Söndag....

Lördagen började med en skön sovmorgon , handla och sedan i väg till Mona och Rickard på middag. Förutom en välkomstdrink serverdes det tilltugg ( supergott ) och dubbelmarinerad oxfile och älgfile. Till detta var det bakpotatis med vitlöks smör och rödvins sås. . Det var som balsam för själen en njutning för gommen ja det finns inte ord för att beskriva hur gott det var. Ett gott rött vin till gjorde inte smakupplevelsen sämre , snarare tvärt om.

Förutom god mat och trevligt sällskap hade vi en frågesport. Jag och frågesport brukar inte gå i hop men gissa vad jag blev..........jo tre:a : ) känner mig stolt. Jörgen slog mig med en poäng och vinnare blev Jimmy till mångas förvåning verkade det som : ) Jessika kom fyra så Ersboda visade verkligen framfötterna i går och tacka tusan för det. Ersboda är ju bäst.

I dag har det gått i flitens tecken eftersom gårdagen var en njutning för själen. Har jagat dammlurvar och prommat med Frode. Har hunnit vara i stallet och även besökaa Hippo för att kolla in lite storhäst träning. Gud vad duktiga jag tycker att dom är......och modiga som vågar hoppa så där.

I morgon börjar en ny vecka och förhoppningsvis blir den lika bra som helgen har varit.....



Ha det gott....

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress