Tänk vad livet förändras
hela tiden. Och tänk vad mycket lättare det är om det svänger mot någonting trevligt, roligt och upplyftande än tvärt om.....
 
Under en väldigt lång period, många år, gick jag varje vecka in på Hippologums hemsida och läste igenom nyhetsbrevet från ridskolan. Vilket jag fortsatte med långt efter jag fick Lucky men av naturliga anlednigar så ebbade det ut.
 
Men nu är jag då tillbaka till detta med att i början på veckan klicka fram det för att hålla mig uppdaterad om vad som händer och till min glädje så får en av våra nya små vänner ( Siri ) promenera lite , bara korta promenader, men ändock röra sig ute en liten stund på dagen. Jag måste bara få berömma denna fina tjej. Så ung, stå på boxvila och vara så otroligt harmonisk ( vill hellre skriva så än lugn, vilket hon ju också är naturligtvis ) men hon är så otroligt avslappnad i hela sig, trots minimal yta och minimalt med stimulans, duktiga tjej ♥ Nu håller jag tummarna för att det blir ett positivt besked när vetten kollar upp henne nästa gång ♥
 
I går blev det stallet, igen. Att vara där, mocka, borsta och bara goa med en häst, ja det blir som en drog till slut.....det går helt enkelt inte att vara utan 😍 
 
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress