Avslut med flaggan i topp!
Påslkedighetens sista dag avslutades med fisketävling på Svantjärna 🐟
 
 
 
Där blev det en hård kamp mellan alla deltagare. Men vinsten gick tillslut med 19 fiskar vardera till Jörgen & Camilla. Grattis till vinsten 🥇
 
 
 Sedan hade Jörgen & Tobias en egen liten tävling där Tobias avgick med en jordskredsseger vilket Jörgen nog inte hade räknat med 😊
 
 
Efter avslutad tävling blev det fikastopp på Jallejaure där Camilla bjöd på supergod wook 👌 Mums säger jag bara. Och som grädde på moset drog jag upp 2 st slätfiskar, en rödning och en öring, och det är jag inte bortskämd med. Så det kompenserade sista platsen i tävlingen med råge. Rödingen glömde jag att fota ( olikt mig! 😲) Men öringen bjuder jag på med en bild 😊
 
 
Så här avslutar jag med att tacka alla som gjort påsken till vad den ska vara, en skön stund där livet liksom stannar upp lite och låter själen hinner i kapp en efter en lång, mörk och kylig vinter.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress