Sparkträning
Jag och Hubbe har tagit fram sparken och börjat att öva att trava bredvid i snön på sidan om gång och cykelvägen medans jag sparkar.....går super !

Har stor respekt för medarna samt spetsen som blir längst fram så just nu är vi mest i stadiet att träna in rätt plats och olika kommandon. Jag har ett för start och ett för att sakta ner. Min förhoppning är att med mer snö på backen kunna träna kondis och styrka genom att sparka så Hubbe får trava på sidan om cykelvägen. Tänker mig lite som vattentrask men i snö 😊

Hubbe jobbar duktigt på, som alltid ❤ och eftersom vi ska skritta fram i 20 min och skritta av i 20 min, mer Morris fart då. Så planerar jag att sätta hans cykelkorg på sparken, då kan han följa med men åka när det går som fortast ( Hubbes travpass ) Ser så fram mot vintern i år. Detta samt att åka med skidorna som vi också ska prova ser jag verkligen fram mot. Sen om matte fixar allt, ja det återstår att se ☺




Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress