I dag är det 1 år sedan
vårt liv tog en helomvändning som skakade om oss rejält. Vi skulle fira Jessikas födelsedag men spenderade kvällen på akuten eftersom Jörgen fått sin hjärtinfarkt denna eftermiddag. Som vanligt trodde vi oss vara odödliga och hade bara som mål att vi skulle få åka hem alla tillsammans, vilket vi inte fick.
 
I dag, med faciet i handen, så vet vi ju att allt gick bra. Många tårar senare, oro som flödade runt i kroppen och en stor rädsla att nu, nu var det snart inte vi två längre, så var livet ändå gott mot oss och gav oss alla en andra chans ♥ En andra chans att få fortsätta att dela livet som familj. Denna möjlighet är inte alla förunnat, men får vår del så tog vi tacksamt emot denna livlina och höll hårt fast i tampen och i dag 1 år senare håller jag fortfarande krampaktigt i denna livlina, för släpper, det gör jag aldrig!
 
Var rädd om varandra, lev ett liv i kärlek och tala om för dina nära och kära att du älskar dom och att dom är värdefull för dig, för i morgon är det kanske försent!
 
Till alla mina nära och kära, familjemdlem som vänner. Kom i håg att just Du är viktig för mig. Just Du ger mitt liv mening, och även om jag kanske inte alltid uttrycker det i ord alla gånger så är du oerhört värdefull för mig ♥
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress