En helg i slowfox....
Och det var behövligt. Vi valde bort att åka upp till fjälls för orken fanns inte hos vare sig Jörgen eller hos mig. Lördagen spenderades med att vi sov i skift och resten av tiden var det soffmys med hundarna. Produktiv
lördag.....Not!.....men välbehövlig ♥
 
Söndagen hade ett något högre tempo i alla fall. I går hjälpte vi Anton att flytta ut och sedan storstädad vi övervåningen och gjorde i ordning ett eget sovrum till mina dagbarn. Nu hade dom eget rum förut också, men det delade dom med den av oss som sov där eftersom min älskade bättre hälft har en förmåga att vara i timmerskogen nattetid. Nu med mina nya underbar öronproppar som inte spränger sönder mina öron så kan vi sova i hop igen utan att jag vaknar 24/7 , Happy face 😊
 
Nu sover vi i och för sig i vardagsrummet nere men det är en historia för sig! Men när vi båda sover  här nere, och ingen av barnen är kvar hemma, ja då känns det som om 120 kvm är liiite för stort för oss två stofiler. Med faciet i handen skulle vi egentligen klara oss med en tre rummare. Men eftersom jag älskar mitt läge mot lekparken, vår underbara altan samt en framsida som Hubbe kan ligga ute på hela dagarna utan att vara i vägen så blir vi kvar här på plats i vårt alldeles för stora men underbara radhus ♥
 
Så här blir dagbarnens sovrum. Bäddsoffan kommer på sikt att bytas ut mot Jessika & Tobias säng när dom flyttar i hop och deras nya säng kommer. Dagbarnens sängar står till vänster och till höger i bild. Antons bäddsoffa som är kvar får agera gästsäng om någon mot all förmodan dimper in hos oss 😊
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress