När livet känns tungt
När det mesta strular eller skiter sig på ett eller annat vis och jag sjunker ner i självömkans träsk och bara tycker att livet är så där nattsvart som bra jag kan tycka mellan varven, ja då behöver jag bara läsa denna smärtsamt ärliga, fruktansvärt hemska men samtidigt helt underbara blogg  för att inse att jag har absolut  ingenting att ömka mig över!!
 
Ibland behövs det ett uppvaknande i ens eget liv. För hur djävligt jag än tycker att det är i dag med de krämpor som jag lever med och som i viss mån begränsar mig så har jag ändå livet kvar, mitt liv, på gott & ont men ändå mest på gott! Men jag har ändå till syvende och sist ett liv, och det är vad många andra knappt har att räkna med, eller lever med vetskapen om att det snart är slut! Slut på riktigt........Ibland behöver man en tankeställare!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress