Klagomuren nästa
Var ska jag börja någonstans........?
 
* Ingen snö
* Noll julstämning
* En hund som har lite ont i sin mage ♥
* En hund med ledproblem ♥
* En Åsa med sådan värk i bäcke, höft och nacke att nattsömnen blir lite lidande.
* Naturligtvis hade jag hål nu när jag var hos tandläkaren.
 
Vad finns på den positiva sidan då.......?
 
* Dags för elen i farfars hus
* Åker till fjälls nästa vecka
* Har varit barnvakt tidigare, och ska vara barnvakt till världens finaste killar i kväll ♥
* Att det finns världens bästa is på sjön uppe i fjälls ( Hoppas att den är kvar tills vi kommer )
* Vi hade familjemys på Avion i går ( Dock saknades 2 pga sjukdom ♥ )
* Våra nya extraljus till Fia-Lotta har äntligen kommit.
* Har ridning ikväll, det bästa på hela veckan, trots en kropp som säger aj aj varje gång.
* Jobbar äntligen hemma ( andra veckan nu ) på mina hemmadagar ♥
* Hubbe har fått lov att öka sin rörelsetid och vi har fått lägga till skogspromenader ♥
* Min oregelbundna hjärtrytm har stabiliserat sig lite med ökad dos levaxin ( Nu får jag bara stök vid ansträngning )
* Jag och min bättre halva ska bo på hotell i december och äta på Saga Mi ♥
 
Hmmmmm......det är ju ändå mer bra än dåligt så ryck upp dig Åsa och vänd på steken. Se det som är bra i stället för att haka upp dig på det som är mindre bra så blir livet betydligt roligare!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress