Äntligen är vi i mål!!
Ingen som inte gjort denna resa med en sånt omfattande golvrenoveringsjobb som vi gjort kan förstå vilket arbete det ligger bakom detta! I dag kan jag lätt säga utan att ljuga att vi inte fattad vad vi gav oss in på när vi i juni påbörjade detta projekt " Sjöland " 

Men nu är vi i mål!! Och ingen är lyckligare än jag i dagsläget.  För mig är jobbet klart nu, att vi sedan har huuur mycket som helst kvar, ja det bryr jag mig inte i. Nu är vårt nya golv inne 😊 Att vi saknar golvplattor och klickgolv på det gör ingenting!! För det jobbet är som en fis i världsrymden jämfört med det arbete som vi gjort fram till dagen i dag 😊

Som vanligt så här vi ändå hur mycket kvar ändå att göra. Nu ska bräderna in som golvplattorna ska vila och fästas på. När dom bräderna är inne så är det då äntligen dags för vår nya el, happy face 😁 Men just nu i kväll, njuter jag av att vårt nya golv är klart, för i mina ögon är det det 😃

Före bilder på toa och hall.





När vi är klar med allt 😍





Jösses så lycklig jag är ikväll, i dag när vi fyllt upp spånet, krattat ut och satt tillbaka bräderna att gå på så kände jag bara, Yes.....vi fixade det !! 🙌😁

Fortsättning följer.....







Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress