Sista stunden i sadeln....
I går så red jag då för sista gången för nu är det sommaruppehåll på Hippo. Var sjukt dålig så egentligen borde jag inte ha ridit men oj så underbart härligt det var ♥
 
Har ställt mig på kö för en plats och håller tummarna för att det finns plats, men det finns ju inga garantier för det är nog ganska fullt där. Men hoppas gör jag ju, att det finns en plats över och att det blir en tid som jag kan ta....hur som så var det huuuur härligt som helst och Sara som är instruktör är verkligen otroligt bra! Pedagogisk, lugn och ser ta mig tusan allt 😊 Precis vad jag behöver med andra ord !
 
Minns än så himla tydligt sista ridturen som jag och finaste Prinsen var ut på. Då orkade han galoppa korta stunder och oj vilken fin kille jag satt på ♥
anna satt på en busig Pyret och med jämna mellanrum hörde jag hennes skratt bakom oss, särskilt när Pyret drog till med buset i galoppen. Gud så jag saknar dessa turer när Lucky var pigg och glad och bara älskade att få galoppa ♥ Men var sak har sin tid, och minnena kan ingen ta ifrån mig ♥
 
Har även varit och hälsat på en fin liten kille på 9 år som jag får hjälpa till med så mycket jag vill. Så mina tankar är som så att jag ska ge det en stund, känna hur personkemin är och om allt känns ok så hamnar jag nog upp på ryggen endera dagen. Ska bli spännande men eftersom det inte är min häst så blir det ingen närmare presentation än så här till att börja med.
 
 
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress