När orken tar slut
och tårarna bara rinner över, ja så var det igår. Det har hänt så mycket, under en kort tid, känslomässigt tunga saker som gjort att min ork helt tagit slut. Jag har under en tid nu känt mig ungefär som ett ljus som sakta håller på att slockna och hur jag än gör så lyser inte lågan något klarare utan bara svagare och svagare och svagare. Och i går tog batteriet helt slut!
 
I går bröt jag i hop totalt! Att hela tiden möta andra med ett leende på läpparna och hela tiden låtsas att allt är bra, men inombords vara så fruktansvärt ledsen, ja det är en hemsk känsla! Att varje dag bara bita i hop tar på krafterna någonting så enormt!
 
Men i dag är en ny dag, den har varit helt okej så nu samlar jag kraft och styrka inför morgondagen. Den kommer inte att bli lätt men den är viktig.  Att ta farväl är viktigt även om det är tungt som sjutton! 3 kära vänner och släktingar har vi nu på en kort tid följt till sista vilan och samma lika gäller våra änglahästar som alla 3 på en väldigt kort tid gått bort från oss ♥ Inte konstigt att själen är sliten när det är så mycket sorg runt omkring oss.
 
Jag är trött på att gråta
Jag är trött på att vara ledsen
Jag är trött på att låtsas 
Men mest av allt är jag trött
på att vara trött....
 
 
 
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress