Tack för att ni finns ♥
Jag vet inte var och hur jag ska börja. Att bara säga ett enkelt tack, ja det känns så oerhört "litet och fjuttigt" denna gång. För det ni har gett oss är så! mycket mycket mer!!
 
Hade någonstans i min fantasi tänk att jag skulle kunna svara var och en personligen, tala om för var och en hur tacksam vi (Jag & Jörgen tillsammans ) är för alla hälsningar och Krya på dig uppmuntringar som ni gett till oss. Ta mig tiden att ger er samma tid tillbaka som ni har skänkt oss under dessa dagar. Men det var innan jag insåg hur många ni är där ute som gett av er själv till oss en stund som denna.
 
Att bli omsluten av så otroligt mycke kärlek och omtanke som vi har blivit under dessa dagar är svårt att greppa. Att ni tar er tiden att stötta, uppmuntra, lyfta och peppa och visa sådan enorm kärlek och omtanke är svårt att tacka för bara med ett litet litet ord. Men det är det enda jag kan ge er tillbaka. Ett stort Tack från djupet av mitt hjärta, och jag vet att Jörgen säger samma sak.....Tack! Tack för att ni gjort dessa dygn betydligt lättare att klara av. För er omtanke, er kärlek, er tro på att allt skulle gå bra var den extra styrkan som vi behövde ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
norrbotten emma

fin bild =)

kram
ha en underbar fredag

Svar: Tack 😊
Åsa Alenius

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress