50-års kris....eller??
Är det äntligen dax? Nu när jag snart ska fylla 50 år, är det då äntligen dax att slänga bort min " att alltid vara andra tillags" skal? Är det kanske dax att våga bli vuxen och ställa upp för den enda person som jag sällan vågat göra det för, förut......nämligen mig själv!
 
Jag har blivit bättre, absolut. Men nu när jag ändå passerar detta magiska 50 strecket kanske det är dags att ta det till en ny nivå. 50 års kris.....nja kanske inte helt och fullt ☺ Önskan om att bli respekterad..... det har jag däremot. Så det är därifrån jag får jobba vidare....med mig själv.
 
Är absolut övertygad om att alla människor upplevder detta någon gång i livet. Men när upplevelsen är mer regel än undantag att ens åsikter körs över eller inte respekteras, då är det dags för att försöka få till en förändring. Som jag brukar säga om det mesta " Rom byggdes inte på en dag" så med andra ord : all förändring tar tid och måste få ta tid! 
 
Ett magiskt ögonblick i paradiet ♥
 
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress