Jag blir så full i skratt....
Inte för att jag är sjuk, sjukare än vad jag varit på länge. Eller som Jörgen sa till morgonen: Det var länge sedan jag sett dig så sjuk så länge, och absolut, jag kan hålla med om det. För oftast har jag gett det 1 max 2 dagar och så har jag varit igång igen, dock med hjälp av en alvedon eller två. Men denna gången finns inte ens orken med hjälp av alvedon, det är bara att inse att jag kanske knaprat det en eller ett par gånger för mycket och att det straffar sig nu tyvärr. För denna gången  finns det inte ens ork med alvedon, denna gången är orken slut och förkylningen envis som sjutton. 
 
Men med ofrivillig vila så följer det med en massa tid att slå ihjäl. När jag inte klarar av att jobba, bara tanken på att åka till stallet ger mig yrsel och svettningar ( Bara av tanken ) finns det inte så mycket mer kvar än att slötitta på tv, sova, läsa skvallertidningar, sova, läsa skvaller på nätet, sova, osv osv hela dagarna. Då har jag insett två saker! 1:Tv utbudet är inte att jubla över, tvärt om, så otroligt mycket skit som det tydligen produceras, SUCK!! 2: Är att rikedom inte är synonymt med lycka, tvärtom!!
 
Så nu är jag uppdaterad om allt som gäller i skvallervärlden ☺ Vem som gillar vem, vilka som skilt sig, fått barn ,varit otrogen osv osv. Men det skulle ha varit ännu intressantare om jag hade haft en aning om vilka jag läste om....men eftersom jag sällan och aldrig går på bio, ser serier på tv:n eller normalt följer kändisvärlden så är jag tyvärr hopplöst of på den delen av köping ☺
 
I dag ska jag roa mig med att googla fram olika kändisbloggar och gotta ner mig i "bloggvärlden" vad jag har förstått så kan det vara riktiga krig mellan olika bloggare ☺ Så nu ska jag ge mig i kast med detta, hur jag sedan ska hitta alla dessa bloggar vet jag inte. Men det är ju inte förintet som alla säger att "Google är människans bästa vän" ☺
 
Suck! så spännande jag lever just nu.......
 
 
 
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress