Vilken kväll!!
For till stallet efter jobbet.  Ni som läst tidigare inlägg vet att jag beställt en fårskinns sits till Sannas barbackapad, och igår fick jag då hämta den på lill Coop 😊
 
Så i dag vart det premiärtur med den. Eftersom jag är så där lagomt feg så blev det ett pass på banan. Och jösses säger jag bara!  Så himla skön! Satt som en smäck i den och klarade av att galoppa bryta av till trav utan! Att studsa av,  och det är rekord för mig 😊 
 
Men like!! 😊 Kommer definitivt att rida i den så ofta som jag bara kan.  Ska ge mig ut i skogen prova alla gångarter och åker jag inte av så blir detta min "sadel" hädanefter 👍
 
 
Måste bara komma ihåg att dra sadelgjorden bättre nästa gång 😊 Blev liiiite för löst denna gången, upptäckte det när mitt renskinn gled lite 😊 Men det fixat jag nästa gång 👍
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress