Nyårslöften???
Har egentligen aldrig någonsin gett ett nyårslöfte i hela mitt liv, vad jag kan komma ihåg i alla fall ☺ men nu ska jag faktiskt det, och flera till och med!
 
  • Jag ska ha mobilfri tid för att slippa känna stressen över att alltid vara tillgänglig. Att alltid finnas tillgänglig stressar mig mer än lugnar mig. Är det akut ( vilket det sällan är, men OM ) ring Jörgen så meddelar han mig ( han kommer att bli min personliga sekreterare, men det vet han inte än ☺ )
  • Jag kommer att var mer nedkopplad på min lediga tid.
  • Jag kommer att i större utsträckning välja bort saker som inte är "måsten" och ge mig själv mer "egentid"
  • Jag kommer att försöka att lägga mer tid på att gå ut med kameran i handen och försöka fånga allt det vackra som finns runt oss, saker som jag sällan ser i dag pga att jag alltid "springer" och försöker göra så mycket.
  • Jag kommer att jobba mycket med att försöka bryta mitt "Samvetsstress" så att jag i slutändan kommer att känna mig mer tillfreds med livet ♥
  • Egoist! Ja visst! Men 2017 ger jag till mig själv som en stor påse med karameller. 365 stycken att njuta av, en för varje dag ☺



Önskar er alla ett undebart 2017!  ♥ Sköt om er och njut av varje dag ♥
 
 
 
 
Annie

Vilka bra löften, att ta hand om sig själv och göra det man själv vill.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress