Investering, så himla glad!
I  dag har jag gjort någonting ( i mina ögon iaf ) stort! ☺ Jag har investerat i ett fårskinssäte till barbackapadden som Sanna köpte när hon skulle börja att rida igång Pyret när han var ny hos oss. Vi hade inte kollat att sedaln passade, därav inköp av barbackapadden för att sitta liiiite säkrare när vi inte kände Pyret och hur han skulle vara efter så lång vila och miljöombytet☺ ( Men självklart var finaste killen hur lugn och trevlig som helst )
 
Så Sanna köpte denna barbackapadden, och den är verkligen hur skön som helst!
 
 
Finns att köpa HÄR 
 
Och till denna har jag då i dag beställt detta fårskinssäte som pricken över i:et ☺
 
 
Finns att köpa HÄR 
 
Jag har ju som sagt fruktansvärt dålig balans, på alla vis, inte bara i ridningen. Och detta gör att jag spänner mig eftersom jag helst av allt vill undvika att tugga grus. Så med denna till hjälp hoppas jag på att sitta ännu mer "fast" och stabil där uppe på fina Prinsen ♥
 
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress