Som en stilla bäck
Har dagen flytit fram. Och i dag har jag äntligen fått träffa en Fb vän i verkligeten 😊 Så himla roligt att det blev rätt tid och rätt plats ( Om nu Konsum i Dikanäs kan räknas dit  😊 ) för ett möte i verkligheten och inte bara via cyberspace. Tar med mig detta möte som ett av mina guldkorn som jag samlar på. Jag har en liten samling  som ökar på allt eftersom med ett möte, ett ord, en händelse eller någonting annat som fyller mig med glädje   ❤️   
 
Kan aldrig bli mätt på denna underbara plats. En bild från i kväll när jag bara var tvungen att ge mig ut och fota. Att bara gå ut genom dörren ( Oavsett om det är här i Sjöland eller nere i åern ) fyller mig med en otrolig lyckokänsla över vilken tur jag har som har allt detta vackra att tillgå, endast ett steg utanför mitt hus.
 
Önskar er alla en underbar lördagkväll, var i världen ni än befinner er  ❤️ 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress