Jag blir så ledsen....
Gud så ledsen, arg, besviken och irriterad jag blir på mig själv!! Det är så drygt att vara som jag är.....Jösses vad jag saknar min gamla hjärna!!!
 
Om jag kunde backa bandet så skulle jag ha varit betydligt mer rädd om mig själv, bromsat i tid, försökt att förstå konsekvensen av vad mitt stressade liv skulle ge för resultat, tagit tag i mig själv för att slippa det jag har nu...........
 
Att få ihop att jobba, fara runt på några affärer och handla ( efter en lista, tro mig! inget svårare än så ) tvätta 2 maskiner, stallkväll och organisera så att allt som ska med upp till fjälls, ja att det kommer med. Ja det ger mig stresspåslag de lux!! Men va f-n!! Hur svårt kan det vara på en skala? Absolut inge svårt......och liks förbannat så slår min egen hjärna krokben på mig själv........Blir. Så. Ledsen. På. Mig. Själv!
 
Önskar att jag kunde göra det gjorda ogjort. Och hade jag ett trollspö skulle jag fixa tillbaka min hjärna som förr kunde hålla 100 billar i luften, som mindes allt utan att ha 17 lappar liggandes överallt för att inte missa eller glömma någonting. Som sov som en lusegris på natten utan att snurra runt med en hjärna på högvarv. Oj vad jag skulle gjort allt annorlunda......om jag bara fick möjligheten att göra om allt......göra om och göra rätt!
 
 
 
 
Va rädd om er ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
mamma och pappa

<3 <3 KRAM KRAM

Svar:
Åsa Alenius

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress